Методичні рекомендації щодо викладання інформатики

2022-2023 н.р.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ / ПОРАДИ

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році.

Структура 2022/2023 навчального року. Форми організації освітнього процесу. Наповнюваність класів. Поділ класів на групи.

Впровадження державного стандарту базової середньої освіти в 5 класах. Оцінювання результатів навчання.

Психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану.

На допомогу педагогу Нової української школи: особливості психосоціального розвитку учнів 5-го класу.

МР щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації Концепції "Нова українська школа" (Лист МОН України від 06 серпня 2021 року № 4.5/2303-21).

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2022/2023 навчальному році.

Календарне планування, що врахувати під час розробки – рекомендації МОН.



ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ


Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08. 2013 р. № 1222 із змінами, додаток 2 (чинні для 6 – 11 класів)

Особливості оцінювання у пілотних 5-х класах НУШ, ведення журналів, поділ класів на групи.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 13 квітня 2011 р. № 329, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 р. за N 566/19304) (чинні для 6 – 11 класів);


2020-2021 н.р.


Методичні рекомендації про викладання інформатики у загальноосвітніх навчальних  закладах у 2019/2020 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2018/2019 навчальному році





Комментариев нет:

Отправить комментарий