

Нова багатомовна версія чудової програми для переглядання та редагування графічних файлів.
Меню деяких операцій стали зручніші. В головному меню новий пункт "Создать" для роботи з PDF та TIFF документами.
Завантажуйте, не пожалкуєте.
Розмір архіву RAR 2,9 МБ.
Сторінка завантаження останньої версії програми:
http://www.faststone.org/FSViewerDownload.htm

Нижче наведено список категорій з деякими вправами, доступними в них:
- вивчення комп’ютера: клавіатура, миша, різні рухи мишею...;
- математика: лічба, злічити предмети, терези, табличка множення...;
- наука: робота шлюзу на каналі, підводний
човен, симуляція електричного кола...;
- читання: падаючі букви, потяг із буков...;
- географія: розмісти країни на мапі світу…;
- головоломки: танграм, Ханойська башта...;
- ігри: шахи, пам’ять, 4 в лінію, oware, судоку...;
- інші: скажи, котра година, пазли, вектори, малювання, анімація, спілкування в мережі...
- вивчення комп’ютера: клавіатура, миша, різні рухи мишею...;
- математика: лічба, злічити предмети, терези, табличка множення...;
- наука: робота шлюзу на каналі, підводний
човен, симуляція електричного кола...;
- читання: падаючі букви, потяг із буков...;
- географія: розмісти країни на мапі світу…;
- головоломки: танграм, Ханойська башта...;
- ігри: шахи, пам’ять, 4 в лінію, oware, судоку...;
- інші: скажи, котра година, пазли, вектори, малювання, анімація, спілкування в мережі...
Наразі GCompris містить понад 100 вправ, і їх число постійно зростає. Але для операційних систем Windows доступні тільки трохи більше сорока. При цьому їх можливості дуже широкі.
Програми з розділів «Розваги», «Головоломки», «Стратегічні ігри» можна застосувати під час вивчення майже всіх розділів програми. У темах «Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. Файли та папки. Вікна та операції над вікнами» є уроки з теми «Робота з розвивальними програмами». Але якщо на уроці не заплановано роботу з іншою навчальною програмою, ігри на розвиток логічного мислення, на розвиток пам’яті будуть доречними.
Під час вивчення теми «Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером» у 2-му класі незамінними можуть бути тренажери миші та клавіатурний тренажер. Роботу з клавіатурним тренажером рекомендовано проводити систематично, незалежно від теми, яка вивчається, бо важливо навчити дітей правильно та швидко вводити літери, цифри і розділові знаки з клавіатури, а на кінець курсу учні мають досягти певної швидкості у клавіатурному введенні даних.
Під час опанування теми «Алгоритми і виконавці» демонструванням виконання алгоритму може бути гра «Шлюз».
Вивчення теми «Об’єкти. Графічний редактор» неможливо уявити без графічного редактора. Графічний редактор з пакету GCompris унікальний.
Крім великого набору різноманітних шаблонів готових зображень, структурованих тематично, він дає можливість дуже легко (одним клацанням) запам’ятовувати велику кількість зображень, а потім створювати з них анімації. При цьому можна не тільки відредагувати окремий кадр, а й налаштувати весь ролик, змінюючи кількість кадрів та швидкість їх відтворення. Ці можливості стануть у пригоді під час створення проектної роботи (теми «Створення проектів» у 3-му та 4-му класах).
Під час вивчення теми «Пошук даних в Інтернеті» (урок «Поняття про комп’ютерну мережу») доцільним є використання мережного чату пакету GCompris. Також у разі ускладнень з підключенням до мережі під час вивчення теми «Електронне листування» (урок «Правила і етикет електронного листування») можна використати цей мережний чат.
У 2-му класі є тема «Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів». Під час її опанування можна ознайомити учнів з програмами з розділів «Математика» і «Читання». Але прості програми на прослуховування і вказування букв, на підрахунок предметів тощо можна використовувати і в першому класі на уроках читання та математики. А ігри з розділу «Досліди» можуть бути корисними на уроках природознавчої галузі.
До складу пакету GCompris належить модуль GCompris Admin. Якщо в кабінеті є локальна мережа, вчитель може налаштувати пакет GCompris під свої вимоги. Він може створювати і змінювати класи, групи, користувачів, запрограмувати виконання та рівень складності ігор для кожного конкретного класу або групи. Автоматично створюються звіти. Вчитель може переглянути ці звіти та відфільтрувати їх за користувачами, за вправами, датою. Ці звіти показують хід кожного учня.



ОФІСНІ ПАКЕТИ
Офісні пакети застосовують не тільки під час вивчення відповідних тем програми, але й для створення навчальних проектів, під час виконання різноманітних завдань з інших предметів.

До складу пакету OOo4Kids належать такі додатки:
- OOo4Kids Writer (текстовий процесор);
- OOo4Kids Draw (векторний графічний редактор);
- OOo4Kids Impress (майстер презентацій);
- OOo4Kids Calc (табличний процесор);
- OOo4Kids Math (редактор формул).
- OOo4Kids Writer (текстовий процесор);
- OOo4Kids Draw (векторний графічний редактор);
- OOo4Kids Impress (майстер презентацій);
- OOo4Kids Calc (табличний процесор);
- OOo4Kids Math (редактор формул).
Рекомендовано працювати під час вивчення тем «Об’єкти. Графічний редактор» (2 клас), «Робота з презентаціями» (3 клас), «Опрацювання тексту на комп’ютері» (4 клас), а також «Створення проектів» (3 і 4 класи).
ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР
Графічні редактори пропонують використовувати не тільки під час вивчення теми «Об’єкти. Графічний редактор», але й під час роботи над навчальними проектами. Можливе також їх використання для створення невеликих малюнків для вставки до текстового документа або до презентації під час опанування матеріалу відповідних тем.

Під час малювання можна використовувати пензлі, лінії, форми та ін. Підтримуються фільтри, типи освітлення і затемнення. У програмі є велика колекція зображень-шаблонів (усе під вільною ліцензією) для використання в малюванні. Вставка готових шаблонів здійснюється легко через меню Штампи, при цьому в правій інструментальній панелі на кнопках з’являються мініатюри зображень-шаблонів (штампів). Для кожного штампу можна підібрати індивідуальний звук. У настройках можна вмикати різні функції програми (друк, звук, закриття програми), для обмеження використання цього графічного редактора дітьми. Рекомендовано використовувати під час опанування таких тем: «Об’єкти. Графічний редактор» (2 клас), «Створення проектів» (3 та 4 клас).
КЛАВІАТУРНИЙ ТРЕНАЖЕР
Працювати з клавіатурним тренажером учні почнуть у 2-му класі під час уроків «Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш» теми «Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером». Але вправи на роботу з клавіатурним тренажером потрібно проводити систематично під час вивчення будь-якої теми в усіх класах з 2-го до 4-го. Тільки систематичні вправи дозволять учням на кінець курсу досягти певної швидкості у клавіатурному введенні даних. Тому бажано майже в кожній темі в практичній частині уроку планувати і проводити заняття з клавіатурним тренажером.


ПРОГРАМИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ВИВЧЕННЯ ІНШИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ
У програмі предмета «Сходинки до інформатики» є тема «Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів». На уроках учні мають ознайомитися з різноманітними програмами на підтримку вивчення української мови, іноземної мови, математики, образотворчого мистецтва, музики тощо.Ознайомлювати учнів потрібно з комп’ютерними програмами, наявними в конкретному навчальному закладі. Це потрібно для того, щоб не витрачати часу на ознайомлення учнів з інтерфейсом програм на інших уроках. Вивчення цієї теми заплановано у кінці 2-го класу. Але вчителі початкових класів можуть використовувати деякі програмні засоби і в першому класі, і на початку другого. Наприклад, для відпрацювання навичок лічби, порівняння, ознайомлення з буквами та ін. Тому важливо на уроках предмета «Сходинки до інформатики» у 2-му класі ознайомити учнів з незнайомими для них програмами, навички роботи з якими знадобляться пізніше. З огляду на це, програма є важливою для вчителя початкових класів та вчителя, який викладає предмет «Сходинки до інформатики».
МАТЕМАТИКА


АЛГОРИТМІЗАЦІЯ ТА ПРОГРАМУВАННЯ
Програми цієї категорії — це середовища розробки і виконання алгоритмів. Тому їх використання потрібне в першу чергу під час вивчення тем «Алгоритми і виконавці» в 2–4 класах. Але якщо рівень компетентності учнів доволі високий, можна планувати роботу з цим програмним забезпеченням під час створення навчальних проектів.


Kodu простий та інтуїтивно зрозумілий. Він надає усі можливості для реалізації вашого творчого мислення в створенні ігрових світів. Вам доступні понад 200 стандартних ігрових сценаріїв і базових ігрових елементів. Є редактор ландшафту і світів довільної форми і розміру, редактор ігрової поведінки, 20 різних персонажів з різними здібностями. У Kodu є докладна інструкція і навчальна програма. Діти зможуть розважатися і розвиватися одночасно: вивчати математику, геометрію та інші важливі наукові аспекти.
Пропонуємо використати Kodu під час створення навчальних проектів у 4-му класі.У Kodu вже є готові ігри, тому його можна використовувати як і решту розвивальних програм. Але враховуючи оформлення та інтерфейс цієї програми і вікові особливості учнів початкових класів, рекомендуємо включати роботу з Kodu на уроках у 4 класі.
Шкільна освітня мережа «Щоденник.ua».
Открыть Офіційний сайт проекту.
Открыть Презентація проекту
Скачать Інструкція по роботі в системі
завантажити програму "Сходинки до інформатики"
флеш ігри
алгоритмізація (сходинки)
весела математика
Логічні малюнки
методичні посібники
презентації та лекції
робота з мишкою та клавіатурою
Конспекти уроків
фіз.хвилинки та вправи для очей
Програмний комплекс для "Сходинок до інформатики" (За Коршуновою)
Презентація до підручника Коршунової та програмного комплексу
презентація
Програмний комплекс:
програмний комплекс
презентація
Програмний комплекс:
програмний комплекс
Практичні роботи- Scratch
Практичні роботи- GCompris
Практичні роботи
GCompris -Код для активации "GCompris" - 121212.
GCompris -Код для активации "GCompris" - 121212.
Практичні роботи- Графічний редактор
Програмне забезпечення для підтримки предмету "Сходинки до інформатики 2 клас"
Комментариев нет:
Отправить комментарий